سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای مردم! بدانید آنکه از سخن نادرست درباره خود، بی تاب می شود، [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 88 خرداد 28 , ساعت 10:7 صبح

جمع کثیری از حامیان احمدی‌نژاد در هنگام مناظره تلویزیونی احمدی‌نژاد با رضایی در مقابل صدا و سیما تجمع کرده و شعارهایی را در حمایت از وی سر دادند.



جمع زیادی از دانشجویان و اقشار مختلف مردمی به هنگام مناظره تلویزیونی احمدی‌نژاد و رضایی که از شبکه سوم سیما پخش می‌شد، در مقابل صدا و سیما تجمع کرده و شعارهای «احمدی‌، احمدی، حمایتت می‌کنیم»، «احمدی‌ بت‌شکن، بت مافیا رو بشکن»، «فقر و فساد و تبعیض، احمدی‌نژاد به پا خیز» و ... سر می‌دادند.
این تجمع‌کنندگان پس از پایان مناظره نیز با شعارهای الله‌اکبر پیروزی احمدی‌نژاد بر رضایی را جشن گرفتند.
بر اساس این گزارش، جمعی از دانشجویان نیز پس از پایان مناظره احمدی‌نژاد با رضایی، با حضور در میادین اصلی شهر، با شعارهای الله‌اکبر پیروزی احمدی‌نژاد را جشن گرفتند.
نوشته شده توسط یه نفر در سه شنبه نوزدهم خرداد 1388 | < type="text/java"> نظر شما
حضور پر شور و گسترده اقشار مختلف مردم تهران در بزرگترین گردهمایی حامیان محمود احمدی نژاد در مصلی تهران موجب شد تا شعاع پنج کیلومتری مصلی امام خمینی مملو از جمعیت حامیان احمدی نژاد شود.
به گزارش خبرنگار ایرنا، از ساعتها قبل از برگزاری این گردهمایی حضور پرشمار طرفداران احمدی نژاد در خیابانهای منتهی به مصلی تهران محسوس بود و این مساله موجب ایجاد گره های ترافیکی در این معابر شد.
خیابانهای ولی عصر، مطهری، شهید بهشتی، سهروردی، فاطمی و بزرگراههای چمران و رسالت از حدود ساعت یک بعد از ظهر امروز شاهد حضور مشتاقان احمدی نژاد بود که با دردست داشتن پرچم های سه رنگ ایران و تصاویر رییس جمهوری در حال عزیمت به مصلی تهران بودند.
گردهمایی بزرگ حامیان احمدی نژاد طبق اعلام قبلی قرار بود ساعت 14 و سی دقیقه در مصلی تهران برگزار شود که با وجود گذشت دقایقی از آغاز این مراسم همچنان خیابانهای اطراف مصلی تهران شاهد حضور حامیان احمدی نژاد هستند.
اقشار مختلف مردم تهران حامی احمدی نژاد خود را از طریق اتوبوس های شرکت واحد، مینی بوس، تاکسی و حتی موتورسیکلت و دوچرخه به مصلی رسانده اند تا حمایت خود را از احمدی نژاد اعلام کنند.
حامیان رییس جمهوری با سردادن شعارهایی چون "احمدی احمدی حمایتت می کنیم"، "احمدی دلاور پیرو خط رهبر"، "هر کی که ناموس داره ، احمدی رو دوست داره" بار دیگر بر حمایت خود از رییس جمهوری تاکید کردند.
نکته جالب در حضور پرشور حامیان احمدی نژاد همراهی سایر شهروندان، کسبه و رانندگان حاضر در معابر منتهی به مصلی تهران با حامیان احمدی نژاد بود که با به صدا در آوردن بوق خودرو و موتورسیکلت های خود حمایت خود را از رییس جمهوری اعلام کردند.
خط یک مترو تهران نیز که دو ایستگاه شهید بهشتی و مصلی تهران در آن واقع است از ظهر امروز شاهد خیل عظیم طرفداران احمدی نژاد بود و واگن های قطار را مملو از شهروندانی کرده بود که تصاویر رییس جمهوری به همراه پرچم های ایران را به همراه داشتند.
نوشته شده توسط یه نفر در سه شنبه نوزدهم خرداد 1388 | < type="text/java"> نظر شما
ازدحام جمعیت مشتاق و حامی احمدی نژاد در مصلی تهران مانع از آن شد که رییس دولت عدالت بتواند امروز در اجتماع بزرگ حامیان خود سخنرانی کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، همایش بزرگ حامیان دکتر محمود احمدی نژاد در حالی پایان یافت که شبستان، محوطه ها و خیابان های اطراف مصلی تهران فراتر از یک همایش به صحنه ی اجتماع بزرگ شهروندان تهرانی در حمایت از احمدی نژاد تبدیل شده بود.
در حالی که احمدی نژاد بیش از یک ساعت در مصلی تهران حضور یافته بود اما به دلیل احاطه شدن در بین جمعیت و ازدحام بیش از حد جمعیت نتواست به داخل شبستان و محل جایگاه سخنرانی راه یابد لذا همایش بدون سخنرانی وی پایان یافت.
هنگام خروج جمعیت نیز ازدحام به حدی بود که جمعیت گاهی موج می زد و شهروندان تهرانی از هر روزنه ای برای خروج استفاده می کرده اند.
خیابان شهید بهشتی منتهی به مصلی تهران نیز با کندی عبور و مرور خودرو همراه شد و به صحنه راهپیمایی حامیان محمود احمدی نژاد تبدیل شده بود.
این راهپیمایی خودجوش مردمی که با اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی و سر دادن شعارهایی در حمایت از محمود احمدی نژاد همراه است از سوی شهروندان دیگر نیز همراهی شد.
بنا بر این گزارش همایش بزرگ حامیان محمود احمدی نژاد همراه با سخنرانی وی چهارشنبه 20 خرداد ماه در محل میدان آزادی تهران برگزار می شود.

نوشته شده توسط یه نفر در سه شنبه نوزدهم خرداد 1388 | < type="text/java"> نظر شما

در حالی که برخی از منتقدان دولت نهم آمارهای ارائه شده از سوی رئیس‌جمهوری در برنامه‌های انتخاباتی را زیر سؤال برده‌اند و گفته‌اند اعداد و ارقام دست‌کاری‌شده است، فعالان بخش حوزه پولی و بانکی این ادعا را دروغ و مضحک دانستند و اعلام داشتند، کسانی نمودارهای فعلی را تهیه کرده‌اند که در دولت‌های سابق و اسبق شاخص‌های اقتصادی را مانند این 4 سال استخراج و به هموطنان عزیز اعلام کرده‌اند. ضمن این‌که روش‌های فعلی با روش‌های گذشته هیچ تفاوتی ندارد.

به گزارش رجانیوز، "محمود بهمنی"، رئیس کل بانک مرکزی در گفتگو با شبکه ایران، در پاسخ به منتقدان دولت نهم مبنی بر این‌که آمارهای ارائه شده از سوی احمدی‌نژاد رئیس جمهور کشورمان کذب و سلیقه‌ای است، گفت: آمارهای بانک‌مرکزی کاملاً درست است و اعداد آن طبق روش‌های سابق که دولت‌های قبل استخراج می‌کردند، تهیه‌شده و به ‌دلیل انتخابات نمی‌توان اعداد کارشناسی را زیر سؤال برد و خدمتگزاران دولت را غافل از آمار صحیح دانست.

وی یادآور شد: با اتفاقات اخیر و کم لطفی برخی از منتقدان بنده حاضرم با تمام کارشناسانی که ادعا می‌کنند آمارهای نرخ تورم و سایر بخش‌ها اشتباه است، مناظره کنم.

بهمنی خاطرنشان‌کرد: هموطنان عزیز می‌توانند با رجوع به سایت بانک مرکزی از جزئیات نرخ تورم و سایر شاخصه‌های اقتصادی که توسط کارشناسان بانک مرکزی و سایر مجموعه‌ها به دست‌ می‌آید، مطلع شوند.

وی تأکید کرد: افرادی که اعداد و ارقام فعلی شاخص‌های اقتصادی را استخراج می‌کنند، همان کسانی هستند که در دولت‌های قبل آمارهای لازم را می‌دادند.

به ‌گفته رئیس کل بانک مرکزی، آمار‌های بانک مرکزی آن‌قدر دقیق است که نمی‌توان ادعا کرد که حتی یک اپسیلون هم اشتباه صورت گیرد، زیرا در بانک مرکزی ده‌ها نفر تنها به کار کارشناسی می‌پردازند و اصلاً تحت تأثیر مسائل سیاسی قرار نمی‌گیرند و تیم‌های کارشناسی بانک مرکزی آمادگی دارند تا با منتقدان آمارها به بحث و گفت‌وگو بپردازند.

بهمنی با بیان اینکه می‌توان تورم را به‌گونه‌های مختلف از جمله دوره‌ای و نقطه‌ای نگاه کرد، میانگین نرخ رشد دوره تورم را در سال‌های 1363- 1360، 18،9 درصد، 1367-1364، 20 درصد، 1371- 1368، 17،6 درصد، 1375-1372، 17 درصد، 1383-1380، 14،5 درصد 87-1384، 16،6 درصد بیان کرد.

وزیر امور اقتصاد و دارایی نیز دراین‌باره گفت: اگر ما روی مفاهیم دقت کنیم، متوجه خواهیم شد که هیچ ایرادی بر ارائه آمار‌ها از سوی رئیس‌جمهوری وارد نیست و من از همه دوستان خواهش می‌کنم به این مفاهیم به صورت اقتصادی و نه با کارکردهای سیاسی توجه کنند.

در عین‌حال، موسوی در مغالطه‌ای آشکار با آن که رئیس‌جمهور آمار تورم چهارسال گذشته را بازگو کرده بود، به آمار تورم یک ساله اشاره می‌کرد و نیز به‌رغم آن‌که رئیس‌جمهور میزان تورم نقطه‌ای در اردیبهشت‌ماه امسال را 15 درصد اعلام کرد، میرحسین کل میزان تورم در سال 87 را 25 درصد اعلام و در اظهار نظری عجیب آن را مغایر با 15 درصد اعلام کرد.

                                                                                                                 

 

نوشته شده توسط یه نفر در سه شنبه نوزدهم خرداد 1388 | < type="text/java"> یک دل نوشته

تجمع حامیان احمدی نژاد بعد از مناظره با کروبی


پنج شنبه 88 خرداد 28 , ساعت 10:5 صبح

 

http://gdb.rferl.org/47AE3677-F9BC-497E-8C9B-B2A6FC517F90_mw800_mh600.jpg

           اگر عرصه را بر ما تنگ کنند عاشورا را تکرار خواهیم کرد...

دکتر محمود احمدی‌نژاد با 24 میلیون و 527 هزار رای رئیس جمهوری اسلامی ایران شد.

خبرگزاری فارس: وزیر کشور نتایج نهایی انتخابات دهم ریاست جمهوری را اعلام کرد. بر این اساس میزان مشارکت 85 درصد و احمدی نژاد حائز 62.63 درصد آرا شد.


به گزارش خبرگزاری فارس، صادق محصولی نتایج 39165191 رأی صحیح و باطله مأخوذه آرا را به شرح ذیل اعلام کرد:

1- محمود احمدی نژاد 24527516 رأی 62.63 درصد آرا

2- میرحسین موسوی 13216411 رأی 33.75 درصد آرا

3- محسن رضایی 678240 رأی 1.73 درصد آرا

4- مهدی کروبی 333635 رأی 0.85 درصد آرا

باطله مأخوذه 409389 باطله 1.04 درصد

نکته جالب آنکه تعداد آرای مهدی کروبی از آرای باطله نیز کمتر است...!

مهدی کروبی که در انتخابات امسال با شعار (( تغییر )) وارد میدان رقابت شده بود خود دچار 2 تغییر بزرگ شد...! اول آنکه میزان آرای وی از حدود 5 میلیون رای در سال 84 به کمتر از نیم میلیون رای در 22 خرداد امسال کاهش یافت که این خود " تغییر" بزرگی است ...! و دوم آنکه او که در شب شمارش آرای 27 خرداد 84 دو ساعت خوابیده بود اما این بار برخلاف سال 84 نه تنها در شب شمارش آرا نمیخوابد بلکه در شبهای بعد هم بواسطه "تغییر" ایجاد شده در میزان آرای خود هرگز نمیخوابد...! به هر حال کروبی باید از مردم که مجریان اصلی این "تغییر" هستند سپاسگزار باشد که به وی در جهت رسیدن به "تغییر" کمک بزرگی کردند...!

 

http://www.iran-press-service.com/ips/bm~pix/karroubi-mehdi-2~s600x600.jpg       CHANGE!!!!

مردم زادگاه‌های کاندیداهای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هم با قاطعیت آرا، دکتر محمود احمدی نژاد را به عنوان رئیس جمهور آینده خود برگزیدند.
به گزارش ایرنا در روستای لالی از توابع خوزستان، زادگاه محسن رضایی از مجموع 900 رای دکتر احمدی نژاد 830 رای و سایر کاندیداها 70 رای را کسب کردند.
در شبستر(آذربایجان شرقی) زادگاه میرحسین موسوی از مجموع 7 هزار رای ماخوذه، دکتر احمدی نژاد حدود 5 هزار رای و موسوی حدود 2 هزار رای کسب کردند.
در الیگودرز(لرستان) زادگاه مهدی کروبی دیگر کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری احمدی نژاد 39690 رای، کروبی 14512 رای و موسوی 9330 رای را کسب کردند.
در ارادان سمنان زادگاه رئیس جمهوری منتخب از مجموع 10 هزار رای ماخوذه دکتر محمود احمدی نژاد حدود 9 هزار رای و سایر نامزدها حدود هزار رای کسب کردند.
و اما بخوانید آماری جالب از بهرمان و نور به عنوان زادگاه دو حامی مطرح موسوی؛
مردم بهرمان و کشکوئیه(استان کرمان) زادگاه اکبر هاشمی رفسنجانی 2886 رای به احمدی نژاد و 1950 رای به سایر کاندیداها دادند.مردم نور(استان مازندران) زادگاه ناطق نوری از مجموع 77452 رای 51798 رای به احمدی نژاد و حدود 24 هزار رای به موسوی دادند.
 

سایت حامی میرحسین موسوی در خبری مدعی شد 80 درصد ایرانیان مقیم شهر بنگلور هندوستان به میرحسین موسوی رای دادند.

این سایت خبری نوشت:با پایان پذیرفتن اخذ رای در شهر بنگ لور هندوستان و شمارش آرا میرحسین موسوی 80 درصد آرای ایرانیان مقیم این شهر را کسب کرد.

در این انتخابات احمدی نژاد با 12 درصد، کروبی با 6 درصد و محسن رضایی با 2 درصد به ترتیب نفرات دوم تا سوم شدند.

من از طرف شما این پیروزی بزرگ و غرور آفرین (!) را به میرحسین موسوی و هوادارانش تبریک عرض میکنم!

سونامی " احمدی نژاد " همچنان قربانی میگیرد...

قربانیان :

هاشمی رفسنجانی - مهدی کروبی - مصطفی معین - محسن رضایی و ... و اینک :

میرحسین موسوی ...


 http://ahmad3.persiangig.ir/ddddd.jpg http://www.qodsdaily.com/files/410328744840215_mehr4.jpg  http://www.sayenews.com/files/fa/news/1387/8/4/1267_425.jpg

       http://www.tccim.ir/images/Deputation/TccimDep_860222_97.jpg http://vahid-online.net/wp-content/uploads/2009/05/800/mowj3-24.jpg http://www.donya-e-eqtesad.com/news/1671/06-02.jpg

 

  محسن هاشمی  یاسر هاشمی  http://www.baharestan8.com/NewsImage/5664%D9%85%D8%B1%D8%B9%D8%B4%DB%8C.jpg http://www.tabnak.ir/files/fa/news/1386/9/1/1572_762.jpg http://www.kamyabnews.com/files/fa/news/1388/3/5/2575_783.jpg

  

     http://files.myopera.com/usofe/albums/748726/%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86%20%D9%85%D9%88%D8%B3%D9%88%DB%8C.jpg   پیروزی محمود احمدی نژاد در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

 

ای کسانی که میگفتید موج سبز داریم و پیروزیم! شال سبزتون کجاست ؟! خودتون کجایید؟! مشت ملت را دیدید؟! حالا برید دیگه اینطرفها پیداتون نشه...

سلام خدا بر ملت ایران...سلام خدا بر رییس جمهور ایرانیان دکتر محمود احمدی نژاد...

باش تا صبح دولتت بدمد...این هنوز از نتایج سحر است...


یک مقام آگاه در دفتر مقام معظم رهبری شایعه پاسخ رهبر معظم انقلاب به نامه هاشمی رفسنجانی را تکذیب کرد.
به گزارش ایرنا به نقل از دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه ای، در پی شایعات مطرح شده در خصوص پاسخ رهبر معظم انقلاب به نامه حجت‌الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی، یک مقام آگاه در دفتر مقام معظم رهبری ضمن تکذیب شایعات اعلام داشت هیچگونه پاسخی از سوی معظم له داده نشده است.
مصطفی تاج زاده در فاصله دو روز مانده به انتخابات اعتراف کرد : کار تمام است و موسوی هیچ شانسی ندارد , احمدی نژاد دور اول پیروز است.
همایش بزرگ حامیان احمدی نژاد در مصلی تهران

 

حسین رضا زاده در همایش بزرگ حامیان احمدی نژاد در مصلی تهران

           لطفا برای مشاهده سایر تصاویر بر روی ( ادامه مطلب ) کلیک نمایید...
ادامه مطلب
نوشته شده توسط یه نفر در سه شنبه نوزدهم خرداد 1388 | < type="text/java"> 2 دل نوشته
همایش بزرگ حامیان احمدی نژاد در مصلی تهران

همایش بزرگ حامیان احمدی نژاد در مصلی تهران

           



چهارشنبه 88 خرداد 27 , ساعت 11:57 صبح
< type="text/java">

ایران
 

از ویکی‌پدیا، دانشنامه? آزاد

پرش به: ناوبری, جستجو

 

 

 

جمهوری اسلامی ایران
پرچم ایران نشان ملی ایران
پرچم نشان ملی ایران
شعار ملی: استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی
سرود ملی: سرود جمهوری اسلامی ایران
جایگاه کشور ایران روی نقشه
پایتخت
 - مختصات جغرافیایی
تهران
بزرگ‌ترین شهر تهران
زبان رسمی فارسی
نوع حکومت جمهوری اسلامی
سید علی خامنه‌ای
محمود احمدی‌نژاد
انقلاب اسلامی
 اعلام پیروزی انقلاب
 روز جمهوری اسلامی
برکناری محمدرضا پهلوی
?? بهمن ????
?? فروردین ????
مساحت
 - کل
 
 - آبها (%)
 
?????????? km² ?(??ام)

???
جمعیت
 - برآورد ????
 - تراکم جمعیت
 
??????????? ?(??ام)
?????/km² ?(???ام)
تولید ناخالص داخلی
(برابری قدرت خرید)
 - کل
 - سرانه
براورد ????

??????? میلیارد دلار (??ام)
?????? دلار (??ام)
شاخص توسعه انسانی (????) ????? (??ام) – میانه
واحد پول ریال ایران (‏IRR)
منطقه زمانی
 - در تابستان (DST)
(UTC+3.30)
(UTC+4.30)
کد بین‌المللی خودرو
دامنه اینترنتی
پیش‌شماره تلفن
+??


ایران کشوری در جنوب غربی آسیا و در منطقه? خاورمیانه است. نام رسمی آن جمهوری اسلامی ایران و پایتخت آن تهران است. پهناوری این کشور ????????? کیلومتر مربع (??ام درجهان) است و بر پایه? آمار سال ???? هجری خورشیدی، ?? میلیون و ??? هزار تن جمعیت داشته‌است و هرساله حدود یک میلیون تن به جمعیت این کشور افزوده می‌شود.[?]

در شمال با جمهوری آذربایجان، ارمنستان، و ترکمنستان؛ در شرق با افغانستان و پاکستان؛ و در غرب با ترکیه و عراق مرز زمینی دارد و همچنین دارای مرز دریایی در شمال با دریای خزر و در جنوب با خلیج فارس و دریای عمان است، که دو منطقه? نخست از مناطق مهم استخراج نفت و گاز در جهان هستند.

نظام سیاسی ایران برپایه? قانون اساسی مصوب ???? (بازنگری ????) پایه‌ریزی شده‌است. بالاترین جایگاه رسمی ایران پس از انقلاب، ولایت فقیه است که اکنون در اختیار سید علی خامنه‌ای است. اسلام دین رسمی، تشیع مذهب رسمی و فارسی زبان رسمی ایران است. ایران به عنوان یک سرزمین و یک ملت دارای تاریخی کهن است و یکی از تاریخی‌ترین کشورهای جهان به شمار می‌رود.

ایران به واسطه قرار گرفتن در منطقه? میانی اوراسیا دارای موقعیتی راهبردی است. این کشور از اعضای سازمان ملل متحد، جنبش عدم تعهد، سازمان کنفرانس اسلامی، اوپک و سازمان اکو است. ایران یک قدرت منطقه‌ای در جنوب غربی آسیا است و جایگاه? مهمی را در اقتصاد جهانی به دلیل در اختیار داشتن صنعت نفت، صنعت پتروشیمی و گاز طبیعی برای خود بدست آورده‌است.[?]

فهرست مندرجات


[نهفتن]
< type="text/java">

وجه تسمیه

واژه? ایران در فارسی باستان «آئیریانا» (airya) و در فارسی میانه به شکل «اِران» (er?n) بوده، و برگرفته از شکل‌ قدیمی «airya nama» و به معنای «سرزمین مردمان اصیل» است. در کردستان ایران هنوز ایران با همان نام کهن «اِران» تلفظ می‌شود. در اسناد تاریخی کردستان نیز همواره از این نام استفاده‌شده‌است.

واژه? «آریا» در زبان‌های اوستایی، فارسی باستان و سنسکریت به ترتیب به شکل‌های «اَیریه» (airya)، «اَریه» (?riya)، «آریه» (arya) به کار رفته‌است. همچنین در زبان سنسکریت «اریه» (ariya) به معنی سَروَر و مهتر و «آریکه» (aryaka) به معنی مَردِ شایسته? بزرگداشت و حرمت است و آریایی به‌زبان اوستایی «ائیرین» (airyana) و به زبان پهلوی و فارسی دری «ایر» خوانده می‌شود و ایرج به زبان آریایی "airya" است. ایر در واژه به‌معنی «آزاده» و جمع آن «ایران» به‌معنی «آزادگان» است.

نام ایران در لغت به معنی «سرزمین آریاییان» است و مدت‌ها پیش از اسلام نیز نام بومی آن نیز ایران، اران، یا ایرانشهر بود.[?]، البته از ??? سال پیش از میلاد تا ???? (????) در میان اروپاییان با نام «پرشیا» شناخته می‌شد.[?] که در سال ???? در شرف تأسیس لیگ ملل با درخواست رسمی رضاشاه پهلوی همان نام بومی کشور (ایران) در عرصه? جهانی هم مورد کاربرد قرار گرفت. نام «پرشیا» همچنان برابر نام ایران است و در زبان‌های اروپایی به دلیل سابقه تاریخی - فرهنگی‌اش کاربرد دارد، اما در اخبار سیاسی بیشتر نام ایران به کار برده می‌شود.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ